Snart smäller det!

Nu börjar det pirra i min mage, tar studenten i morgon :S

Efter i morgon kväll så kommer man aldrig mer träffa de flesta i klassen :( Känns trökigt som fan, och inga lärare kommer man att kunna ha trygghet hos. Nu ska man ut i vuxenlivet och jag är skit rädd om jag ska vara ärlig :S

Visserligen så har jag ju typ några år planerad. Ska sommarjobba i 2 månader, plugga vidare och sen måste jag börja ta körkort någon gång :/ Det enda jag gruvar mig över är det där jäkla körkortet.

Men men, varför tänka på framtiden nu när man ska tänka på morgondagen och verkligen njuta av de sista timmarna med klassen.
BF3B kommer skråla på vägarna till Summer of 69, Elois och Ingen stopper oss nu! Det här kommer verkligen bli en Student att minnas :'D


Håll er inne pensisar, för här kommer STUDENT 2008 :D

Student 08

Kommentarer
Postat av: Sophia

JAG DÖR AV PEPP! Vi kanske syns på vägarna imorgon då, våran klass ska bara spela nittitalsmusik, så om du hör spice girls, five eller bsb så vet du att det är SPM3 du har att göra med ;D FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FYFAN VAD VI ÄR BRA!! GRATTIS!!

2008-06-12 @ 22:08:48
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: Evis

Grattis till studenten!! Hoppas du haft en underbar dag!!Kram Evis

2008-06-13 @ 18:58:51
Postat av: Ronja

Du var så fin igår och man såg verkligen hur lycklig du var :D Grattis gums nästa år är det min tur ;D

2008-06-14 @ 14:01:04
URL: http://hillman.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Sophia: Ja fy fan avd pepp man var :)

Evis: Tack så hemskt mycket gumman :)Dagen var väldigt bra :P

Ronja: Naaw vad gullig du är gumman :') Ja var ski glad :) Bästa dagen i mitt liv, efter de jag träffade Anders då :P Fast båda ligger på första platsen :P

2008-06-14 @ 16:29:50
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0