Tjejkväll!

Söndag kväll och har nyss diskat efter en trevlig tjejmiddag med Anna och Evis <3

Anna ville tillbringa lite tid med mig och Evis själv nu innan hon åker till spanien.
Jag bad Anders att hålla sig borta så vi fick lägenheten själv och det kunde han göra :D <3
Prata allt mellan himel och gjord, pojkvänner, otrohet, spanien, jobb m.m.

Jag hade det skit mysigt och trevligt. Det är skit roligt att jag har fått känna dig bättre Evis, du är en riktigt pingla <3

Anna jag kommer verkligen sakna dig! Jag ve tinte hur många gpånger jag ahr saht det men jag kommer sakna dig så jävla mycket men jag är så otroligt jävla glad för din, Johanna och Adinas skull att eran dröm går i uppfyllelse :')
Du  ska veta att jag alltid kommer att tänka på dig. Älskar dig gumman <3


Anna gjorde det emsta utav matlagningen <3
Skit gott gumman!



Anna, den bästa kocken evur <3


Evis gumman <3


Om ni någon gång kommer och hälsar på, lägg märke till den fina välkomms
skylten som jag införskaffat ^^



Vår dörrmatta säger hej xD


Nu är vi glada för nu blev det äntligen mat :D


Kyckling med vitlökssås och band spaghetti :P
Du lyckas alltid göra den lika god Anna gumman <3


Sen blev det blåbärsmuffins <3


Anna mummsa i sig :P


Sen mummsa vi även i oss någe melonliknande
frukt!


"Anna, du måste ha upp fingret sådär präktigt"
"Vadå, jag kan inte" xD



Sen skulle Anna "melon" smila men det gick inge vidare xD


Nu funka det lite bättre :P


" Mmmm mmm *viftar på armarna*"
Hehehe, du är go du Anna ;)



Sen begav sig mina pudingar av, men inte disken :/





Tack för en trevlig kväll tjejer <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Natha, jag kommer självklart att sakna dig också och mitt hjärta brister varje gång jag tänker på att jag inte kommer att träffa er på jätte längen.. jag älskar dig, jag hoppas att du vet det :)

Btw, riktigt snygga bilder där må jag säga.. haha!

(Jag lyckades ju med fingret till slut hörru! Riktigt glamoröst) Eller inte

2008-06-29 @ 22:50:33
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Natha

Ja mitt med :( Men vi kommer ju ses :D

HEhe ja du gjore ju det till slut :P

2008-06-29 @ 22:56:01
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: EVIS

Tack för en trevlig kväll!Ni är så super goa tjejer. Älskar er!!! Glöm aldrig det. Kommer sakna dig Anna så otroligt mycket... Men du finns med mig ändå, Men ja har ju min andra goa tjej kvar här. Puss på er. Evis

2008-06-30 @ 20:12:59
Postat av: ola

vart det nån mat kvar?glufsisar!!!

2008-06-30 @ 20:54:30
Postat av: Anna

Evis, jag kommer att sakna dig också och jag älskar dig, men som sagt, du har ju fortfarande Natha :)

Pappa, jag vet att du är rätt sugen på den där vitlökskyckligen (fast du ibland påstår att du inte tycker om vitlök)

2008-07-01 @ 15:10:13
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Ja visst kommer sakna na, tur att inte du flytatr långväga så jag inte kan träffa dig på länge! Vi har varandra i detta läge :P



Ola: Ja det blev mat över men de tog Anders i matlåda :P Så pilutta dig du :P



Anna: Du kommer få det bra utan oss tokar hehe. Love yah

2008-07-02 @ 22:39:27
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0