Blåkulla

Ja så var det dagen D för alla kärringar som flyger hem till Blåkulla!

Sitter i skolan och väntar på att Agge ska ha lektion klart. Sen ska vi ner på stan och köpa lite barn/ungdoms filmer till "barn avdelningen" på sjukhuset. Vi skulle ha skänkt våra Projekt disco pengar dit men när vi ringde till dom så sa dom att det skulle vara bättre om vi köpte DVD filmer åt dom :) Åh klart som korvspad att vi gör det :P Blir mycket filmer de xD

Älsklingen har kört Puttrik till Falun för han skulle på någon undersöknings joll eller någe där och sen väntar jag på beslutet om dom ska åka ner till Gävle för att dom skulle shoppa eller vad fan det var xD Så då hämtar dom upp mig på samma gång så jag får åka med "HEM" till Edsbyn. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att ni kommer grabbar så jag kan få sova lite grann i bilen i lugn och ro!

Är så jävla sjuk att jag mår illa hela jävla tiden, spydde hela morgonen kändes det som. Huvudet dunkar (Inte utav huvudverk) jag har ont  i halsen, hes som en bandysuporter ( Jag vet, dålig liknelse) och snor rinner som ett vattenfall ur min snok.

Nä, nu ska jag fortsätta att be till Gudarna att grabbsen tar en tripp ner till Gävle!

Ta det lugnt med flygturen till Blåkulla alla kärringar!

Tjipp tjipp!

Denna där som är sjuk!
( OBS! As gammal bild OBS! )
image227

Kommentarer
Postat av: ronja

du är gravid så är det bara ^^

2008-03-20 @ 18:50:58
URL: http://hillman.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Och vad drömde du sen XD

2008-03-20 @ 20:16:24
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: ronja

inget för jag kommer aldrig ihåg mina drömmar o.O bara dom jag itne vill minnas

2008-03-20 @ 23:55:13
Postat av: Anna

Tjabba tjena hallå!

2008-03-22 @ 00:39:17
URL: http://annaskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0