Hem

Idag åkte jag "hem" ifrån Uppsala. Fick lite sällskap utav Anna, Adina, Johanna, Juan och David ( Spanjorerna )

Ja jag klarade mig gansak utmärkt på min spanska, det lilla jag sa då såklart xD
Stolt över mig själv xD

Var faktiskt rädd över att träffa dom på grund av att jag trodde att dom skulle babbla spanska med mig hela tiden och att jag skulle stå där som ett fån och inte fatta någonting :S Men men så var icke fallet.

Juan snackade engelska så det gick bra men David snacka bara spanska, men dom pratade ju inte så mycket med mig så det var lugnt. Men lite fick vi språkas vid.

Jag kan ju bara säga det att Juan och Johanna ni är så söta tillsammans och samma gäller med Adina och David :)  Synd att jag inte kan säga det om Raul och Anna än men ni är säkert hur gulliga som helst tillsammans ^^

I morgon är spanjorerna bjudna på middag hos Anna men hon har portat oss, eller hon ahr portat Anders pga att spanjorerna skulle bli rädda för han xD Men Anders sak prompt dit och Anders far bjöd in oss så det blir väl att vi far dit ändå. Sorry Anna, jag gjorde vad jag kunna!


Anna (med glass) Juan, Johanna i Juans knä, David och Adina som sitter i Davids knä :P
At the station in Uppsala!

image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0