Party

Japp, igår blev det party i Bollnäs. Hamna hos älsklingens kompis Osten innan det blev utgång till Tranan.

Innan kvällen så var vi över hos Magnus och Nina för Magnus fyllde år. Kom dit och blev bjuden på sallad. Mummig sallad var det ^^
Igår var det även 1 år sedan jag kom till Edsbyn för första gången och första gången jag fick träffa svärisarna och Anna :') Fan vad jävla nervös jag var ska jag säga er xD

Idag åker jag hem efter att ha varit här i nästan en vecka. Känns ledsamt som vanligt men ännu mer nu när man har vant sig vid att vara hemma när älsklingen kommer hem från jobbet :') Fatta vad jävla underbart det kommer att kännas då när jag flyttar hit i 7 veckor när jag ska ha min praktik :'D

Å snart kommer Anna hem från spanien. Välkommen hem gumman <3



Flickan som ska flytta till Edsbyn i 7 veckor
image211

Kommentarer
Postat av: Anna, Johanna, Adina, Juan

Tack sa mycket sotnos ;D haha

Snart ses vi igen, hade sa bra tills dess!

2008-03-02 @ 17:52:50
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Lina

måste redigera lite fler bilder på dig :)

Och så måste vi fota igen :D
när kan du?

2008-03-06 @ 15:32:16
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0