Påsk

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan väl börja med GLAD FUCKING JÄVLA PÅSK på er :D

Hade lite hockeykväll igår hemma hos mig och Anders :P Leksan-Brynäs spelade och jag, Anders, svärfar och Lennart kunde absolut inte missa den matchen.

På köpet fick vi hit Anna och Tomas också. Där satt vi alla 6 i soffan och kollade på hockeyn och drack lite bira samt Jäger. Anders far tog med sig lite Gin och Tonic så det satt jag och Anna svepte i oss. Trevligt, trevligt :) Eller hur Anna ;)

Man kanske inte var allt för nykter men inte heller aspackad!

Ikväll blir det Bonden och jag hoppas innerligt att jag får med Anna dit också, skulle vara så jävla roligt att få uppleva gammla minnen med dig därifrån ;)

Men Anna är så JÄVLA VRÅNG så det komme rnog inte funka, för hon är så jävla elak xP

Jajja, hoppas du vill med i allla fall för det skullle vara så jävla roligt <3

Som sagt. GLAD PÅSK på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi hade det mysigt under hockeymatchen ;) Trots att mina hockeykunskaper är lika dåliga som en svensk porrfilm.

Jag ber om ursäkt för min dåliga liknelse och för att jag inte följde med er på Bonden. Men nästa gång kanske! :D

p.s Jag är vrång, men jag är fan inte elak. Eller oftast inte. Kanske ibland. Okej, rätt sällan.

2008-03-23 @ 11:50:22
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha det är lugnt gumman :)Hade bara varit så kul om du följde med bara :)

Puss puss gumman

2008-03-23 @ 12:06:55
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0