Pirr i magen

Jahapp, då var den bajsiga rapporten inskickad och det Röd Blåa klädseln/accesoarerna fram plockat. Riktigt jävla taggad nu!

Att få vara med och uppleva denna resa har varit så otroligt häftigt. All stämning som har åstakommit under denna bandy säsong har varit fantastisk :D

Jag kan verkligen säga att du Anders, du har verkligen fått mig att bli helt frälst i bandyn. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle bli så galen i bandy som jag har blivit. Har lovat alla i min omgivning där hemma i Gävle att aldrig bli en bandy nörd. Jag har nu svikit er och istället så har jag blivit ett stort jävla bandy monster som inte kan få nog utav det.

Jag vet att ni folk vill att jag ska bli lite normal och mänsklig, men så här mycket normalare och mänskligare kan jag inte bli. Tyvärr! Men jag hoppas verkligen att ni älskar mig ändå för den jag är idag ;)

Nä, nu kanske man ska ta och stupa i säng. Somna kommer jag nog inte göra om mina fjärilar i magen får bestämma men lite sömn hoppas jag att dom ger med sig på.

Ha det bra nu suckers! I morgon bär den otroligt häftiga resan till Uppsala och räkna inte med att min hals kommer vara pratvänlig och att jag troligtvis kommer vara alkoholiserad! 


Hon som ska på SM-final IGEN!
image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0