Saknad<3

Ligger här i sängen hos mormor och längtar efter min älskling. Saknar och ha någon att ligga bredvid.

Jag saknar dina kramar jag saknar dina ömma viskningar i mitt öra. Jag saknar din lukt och jag saknar din värme. Jag saknar helt enkelt hela dig.

Saknar ditt sätt att stöta bort min arm som ligger om din midja när de blir för varmt. Jag saknar dina kyssar som kysser ömt min varma panna. Jag saknar dina läppar som viskar ömt de ord jag vill höra.
"Jag älskar dig!"
Älskling, jag saknar dig <33

Kommentarer
Postat av: Anders

Naaw älskling :') Älskar dig över allt annat!

2008-03-26 @ 00:45:20
Postat av: Me, Myself and I

Anders: Älskar dig mer

2008-03-26 @ 13:22:05
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0