The dream is hunting me ...

... och då skämtar jag inte. I mer än 1 månads tid nu har jag drömt om att jag är gravid och att jag och Anders ska bli föräldrar. Jag har haft ruggigt svårt att sova om nätterna eftersom jag knappt vill sova och drömma dessa drömmar. Jag tycker fan att det är läskigt att drömma en och samma dröm i en månads tid :S

Det är verkligen inte så att jag är gravid, det är jag inte så det kan inte vara därför jag drömmer dessa drömmar. Sandra sa till mig att det kan vara önske tänkande. Visst jag vill ju ha barn och hela faderullan med Anders men inte just nu med tanke på att jag inte har jobb och inkomst. Vi kan inte bara leva på hans lön för då klarar vi det aldrig.
Men en dag ska vi skaffa små bäbbisar ^^


Idag beställde jag och mamma mina studentklänningar på Ellos :) Mycket fint där faktiskt :)

Den första är en ballongklänning och ser ut så här :)
image219

Sen den andra som är en enkel söt klänning :)
image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0