Uppsala lalalala!

Japp, då är man hemma i Uppsala då :)

Hos mormor är allt lugnt, hosta bara upp lungorna hela natten och vet inte hur mycket slem jag SPYDDE upp med den resterande mat som jag hade ätit xD Tog aldrig slut! Nä, så det var det värsta jag hade varit med om under min sjuk period nu. Bläää säger jag bara!

Idag har jag och mormor bara tagit det lugnt, gick till affären en sväng och inhandla kvällens mat. Sen när vi kom hem experimenaterade jag lite med mormors kamera och knäppte lite konstnärliga bilder xD

Mormor har så ont i ryggen så i morgon ska vi till Helene och fixa till den ;) Sen blir det att göra stan och kolla skor till balen och studenten. Är riktigt jävla sugen på Pumps till balen och kanske någon fin sko med klack till Studenten.

Jag har fan ( sorry farsan, jag vet att du tycker att jag svär ofta xD ) inte fattat att jag ska ta Studenten i sommar. Känns inte som det eller!
Men vänta bara till mösserna kommer i April. Då kommer det nog kännas :p

Tjipp tjipp från Stundenterskan 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0