Usch :(

Nu känner jag mig sådär tjock igen :( Har fan inte gjort någe speciellt, och NEJ allesammans, jag är INTE gravid.

Känner mig alldeles rund i ansiktet och magen har blivit större känns det som. Jag kan ju inte skylla på godiset eftersom jag inte har ätit någe sånt på 3 månader och jag har inte ändrat någonting inom maten eller någe sånt.

Kan det vara träningen tro. Det blev ju en vecka utan Friskis eftersom jag var tvungen att  göra Projektrapporten och den här veckan har det ju inte heller blivit nå eftersom det har varit påsk och sen att jag åker til Uppsala hela påsklovet.

Jajja, efter påsk är det bara på´t igen bah!


Tjockisen med stort T
>.<
image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0