-

Jag orkar verkligen inte skriva någon blogg på den sista tiden :/ Sorry!

Hade ett möte med min handledare Tord idag och det gck jättebra. Han sa det att alla tyckte jättebra om mig och att det är jättenöjda med mig och min prestation under dessa veckor som gått  :P

Var på sommarjobbet igår med och kollade :) Kommer nog bli riktigt bra det tror jag. Jag kommer att få vara på korttidsboendet så den 10-11 ska jag vara på möte där och sen en introduktion om hur man lyfter gamlingarna och så. Sedan kommer det att bli att jag ska vara med på en hel dag och kolla in hur de arbetar och så. :D

Jag är så glad över att jag har sommarjobb och kan tjäna pengar. Kommer nog inte bli mycket ledig tid i sommar eftersom jag sagt att jag ska jobba båda perioderna. Men men, det kommer nog ordna sig tror jag. Hoppas jag!


Nu ska jag nog lägga mig lite i soffan. Börjar nog bli sjuker :( Har ont i huvudet och är aldeles yr i huvudet :(


Puss och kram, ses på stan!

image250

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, tårtan.. han minns man

2008-05-06 @ 20:28:48
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Shyrrig fisk det serrö

2008-05-06 @ 20:31:25
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Lina

aw tack Natha :') right back at ya, vi måste fota någon dag ! :)

Alltså, jag var inte ledsen på riktigt. Im a hell of an actor ;DD

2008-05-07 @ 20:01:04
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0