Bajs helvete >.<

Jag har nu blivit sjuk. Varför just nu!?
Jag har alldeles ont i kroppen och fryser oavsett hur mycket täcken och kläder jag har på mig. Känne rmig yr när jag sitter eller står upp och det är inte bra. Känner mig alldeles varm också :/

Kia ska ju komma till mig och Anders i morgon ju :( Vi ska grilla och ha det mys, om det nu blir fint väder så jag hoppas jag känner mig bättre i morgon. Men jag stannar hemma ifrån praktiken så jag kanske känner mig piggare.


Nu ska jag ringa Kia, kanske slänger upp en ny uppdatering om jag kommer på något att skriva.
Ska nog kolla på No country for old men snart kanske.

Puss och kram, ses på stan!

Ibland tycker jag faktiskt om mina ögon xD
image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0