Läkarbesök

Jao, idag var jag hos läkaren för att bli undersökt.
Hon kollade halsen och den var rodnad som hon sa och att jag var mer svullen utanpå än i halsen. Jag har bara ett vanligt förkylningsvirus men ja måste vara hemma resterande av veckan för att kunna ta igen mig så jag blir frisk.

Läste nyss Annas blogg och jag blir så glad att ni har det superbra i Cullera tjejer :)

Ikväll drar jag iväg till Lillboskolan för att se på när tjejerna i 3:an spelar upp sin teater som dom har satt ihop och tränat länge på för att sedan visa upp den för familjer och bekanta. Jag ska dit och titta på mina små gullisar :P


Nu ska ja sitta och vara butt och avundsjuk över att Anna och dom ahr det så underbart i Spanien ;/


Puss och kram, ses på stan!


image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0