Less

Jag trodde det var vår nu ja men icke då, nä för nu har det blivit FUCKING JÄVLA VINTER IGEN! >.<

Snön virvlar i luften och det vita täcket som låg på gården igår har som tur var försvunnit men nära att komma tillbaks igen.

Jag vill inte ha någe vinter igen, vintern är över. Jag vill ha vår och sommar som alla andra.

Mår fortfarande piss jah :( Blir inge dans i morgon i alla fall tråkigt nog :( Har så jäkla ont i halsen att jag håller på att dö :(
Jag har inge halsfluss i alla fall, det vet jag!

Omg, shit, kom på ett danssteg! Måste dra och testa lite lugnt hur det kommer att sitta i hop.

Puss och kram, ses på stan!


Uscha för sån jäkla halsont :'(
image256

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg:)
finns en länk där till en kul tävling:)

2008-05-17 @ 16:05:44
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0