Sjukan

Sjuksyster på Lillboskolan fick kolla min hals idag. Hon sa att den var rejält svullen :/
Hon skicka hem mig från skolan och sa åt mig att lägga mig när jag kom hem xD

Det halsonda håller tack och lov på att försvinna för det gör inte lika ont längre. Men ingen
träning blire för mig idag i alla fall :'(
Förlåt Malin <3


Känns som om att det bara blir värre och värre med min sjuka :/ Inte det här med halsen då så klart mendet här med feber och så.  :( Jag kan igentligen inte stanna hemma mer än två dagar men jag stannar hemma i morgon.

Teknisktsätt blir det att jag är hemma 2 dagar eftersom ja tog ut en ledighetsdag för den dagen jag kom hem från Kryssningen. Det var den lediga dagen som var för en studiedag vi igentligen skulle ha i skolan om vi inte hade haft praktik.

Jajja, negativt inlägg men vad ska man skriva om när det itne händer nå roligt xD

Men jag hoppas verkligen att Anna, Adina och Johanna har en väldigt trevlans i Cullera :D
Och kom ihåg tjejer, una mas MAS grande cerveza ;)
Jag hoppas ni tänker lite extra mycket på mig nu när jag är sjuker xD Puss på er !

Nu ska jag fortsätta äta!

Puss och kram, ses på stan!


Sjuklingen som öppna käften för skolsyrran på Lillbo
image258


Kommentarer
Postat av: svärfar ola

krya på dej Natta. så vi kan spöa dej igen i helgen.heja Leksand

2008-05-20 @ 21:55:36
Postat av: Me, Myself and I

Haha jadu svärfar, jag kommer åka hem till GÄvle i helgen ja :P Så var det med det :P

2008-05-20 @ 23:31:27
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0