Anna, du är bäst! - 5 november

Jahapp Anna, nu får du som du vill :P Ett oplanerat ihop knåp till blogg inlägg :P
Har inte blivit så mycket Bloggande nu när man har kärlektioner och så :P

Halloween helgen blev ju inte som planerat xD Haha, drar det lite kortfattat.

Börja med Tacos mys hemma hos mig med Linda och småsyskon, sen shotta vi Lindas Häxblandning varav jag tog en shott för att ta det lugnt i början, medans Linda var het på gröten och shotta upp hela Pucko flaskan med blandningen xD Sen gjorde jag en snygg grej, stod och plasta in salladen och skulle backa bakåt när jag märkte utav min förvåning att diskamskins luckan var nerfälld, så jag tappa balansen och sak vända mig om för att återupp ta den. Men tjena mitt bena heller, tror ni jag fick balansen tillbaka, nähädu! Där flyger jag ner och drattar i golvet med salladsskålen i högsta hugg. Nu tror ni säkert att jag spillde ur all sallad ur skålen, men nej du ;) Allt låg kvar i skolan utom en ynka lite paprika bit som flög ut xD Allt gick i slowmotion sa Linda, men i hennes tillstånd så kan man ju förstå att hn tyckte det gick i slowmotion xD

Sedan  när vi dukat undan blev det tid för att fixa till sig :P För mig gick det bra och för Linda gick det förvånansvärt  bra tills hon börja må dåligt xD Raka spåret till toan där sörru xD Efter att ha fått upp mat en första gång så däcka hon på toa sitsen xD Sedan vakna hon till och gjorde sittt behov ännu en gång xD Och i den stunden bestämde sig Linda Hallqvist sig för att inte förtära någonting med alkohol mer den kvällen xD

När mor och Fritte kommit hem från Kryssningen drog jag och Linda ( I ett någorlunda nyktert tillstånd) till bussen för att sedan ta tåget till Bollnäs. När vi sitter på tåget får vi reda på att det är något el-fel (Ovanligt) mellan Holmsveden och Kilafors. Så då blev det ersättningsbuss från Gävle till Bollnäs. KUL!?, tänkte vi, och traska emot bussen som blev en väldigt rolig resa trots allt :P Satt och Paina alla med våran skönsång xD

Väl framme i Bollnäs så missa vi ju såklart den bussen vi hade planerat att åka med och nästa buss gick inte förrän 2 timmar senare, alltså 01.20 :@ Men men, vi gjorde det bästa utav situationen och drog tll MAX oxh loda i 2 timmar xD Hade lite "trevlig" pratastund med ett fyllo som kom och skulle ha mitt nummer och babbala om någon Jonas och Magnus samt att Linda hade rätten över mig xD
När han väl frågar vad Linda hette så svarar hon "Nathalie". Haha Gud vad jag skratta xD
Sen skulle han bjuda med oss till Gävle där vi skulle äta frukost med honom men då säger Linda, "Men jag är lesbisk". Då säger mannen, "Det tror jag inte på, för du är som min syrra". Whut tänkte jag och höll på att avlida utav skratt x'D

Sen kom det ett par fyllon som satte sig vid bordet brevid  eftersom det var ganska fullt med Tranan folk på MAX nu. Jag sitter i soffan och han bredvid mig sätter sig närmare och bröt på finska och prata om Hejpa och Nejpa :s Sen prata han om en massa Mumintroll :S Han lägger om armen liksom på ryggstödet på soffan och flyttar sig närmare mig, jag flyttar mig längre ifrån han men han följde efter mig närmare. Tillslut utbrister Linda "Hallå, kan du sluta stöta på min flickvän. Det kanske inte är så kul när du gör det!"
"Gubben" pratar normal svenska och säger "Vad tror du att vi håller på med?"  Och jag tänkte, VA!? Vi  har inte gjort ett jävla skit XD

Sen drog jag och Linda till bussen efter 2 timmar på MAX och slappa framför teven tills Anders kom hem :P
Sen däcka vi allihop som klubbade sälar xD

Det var min och Lindas trevliga Halloween kväll som vi knappast glömmer än på ett tag xD

Nu ska jag dra och äta Isterband och stuvad potatis xD Ha det gött!

Puss och kram, ses på stan!

Sen vill jag ju bara skryta med att det blev ingen 7:e raka förlust för
Brynäs i måndags, det blev en vinst mot HV71 ;)
Och jag var där ;P

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt gjort nathalie! Blir ju lite tråkigt här i spanien när man inte får läsa om ditt liv i sverige ;) haha.. vi ses snart lilltösen! pussar

2008-11-05 @ 17:00:26
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra?

2008-11-05 @ 17:05:33
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Hehe bra att du tycker att jag är duktig :)Puss puss på dig svägerskan :)



Hanna: Jo allt bra! :)

2008-11-05 @ 17:21:31
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Hanna

brabra . allt e bra med mej med !

2008-11-05 @ 17:24:20
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

brabra . allt e bra med mej med !

2008-11-05 @ 17:24:22
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anna

Knäpp mycket bilder på min familj när Anders fyller år. Jag har inte sett dom på 4 månader och vet inte hur dom ser ut nu, troligen har dom inte ändrats så mycket. Saknar er så fruktansvärt mycket. Men vi ses på julafton ;D Pussar!

2008-11-07 @ 11:21:33
URL: http://annaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0