Can´t read my poker face - 10 november

Ja förlåt Anna, vet att du blir besviken nu när jag inte lagt ut bilderna från igår (söndag) i från Kalaset hemma hos Anders :P Du får hålla dig till tåls tills på fredag :/ Förlåt!

Kalaset gick i alla fall bra :) Mormor och syskonen kom upp dom med och gratta :P Så jag åkte hem med dom och det kändes faktiskt skönt att få åka bil istället för buss och Tåg :)

Fått dille på att skriva dikter nu :P Hehe, känns kul för det var ju ett tag sedan jag skrev en dikt :)
Tänkte lägga ut den dikt jag skrev igår här så kan ni väl kommentera vad ni tycker, om jag ska fortsätta med skrivandet eller inte. Kan ju säga på en gång att denna dikt har ingenting med mig och Anders och göra :P Så var inte oroliga :)



En tjej vill höra att hon är speciell ibland och inte få höra allt negativt hon är.
En tjej vill känna sig vacker, uppskattad och älskad för den just hon är.
När hon säger att hon älskar dig menar hon det!
När hon är borta i sina tankar är det kanske att hon har något att säga, men inte vågar berätta utan att vara löjlig eller fjantig.
När hon är med dig och dina vänner är hon oftast tyst för att inte verka fjantig eller skämma ut dig.
Hon har vänner som du kanske inte gillar, men kom ihåg att hon gillar dom och har roligt tillsammans med dom när de träffas.
Bara för att du inte gillar dom behöver du inte berätta elaka saker om dom, det gör henne ledsen. Det är ju trots allt hennes vänner.
Gör något romantiskt för den du älskar och överraska henne gärna.
Det skulle verkligen uppskattas.
Men trots mot alla odds så kommer hon alltid att älska dig!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag väntar på bilderna.. jag sitter som klistfastrad på din bilddagbok och uppdaterar den hela tiden.



Jag skojar självklart. Eller inte (hajen låten dumdumdumdum...)

2008-11-10 @ 22:51:33
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Haha på fredag Anna ;)

Vadå hajen låter dumdumdumdum, no comprende xD

2008-11-11 @ 11:53:30
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Anna

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-13 @ 11:55:51
URL: http://annaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0