Even if you were broke, my love don´t cost a thing - 18 november

Bara för att Anna tjatar så mycket xD Hon förstår inte att jag har ett liv och inte sitter vid datorn hela tiden ;) hehe

Igår var jag på stan och fikade med Elin på Mingel och bar, ett mysigt ställe nu under denna årstid. Hon kände att hon behövde prata lite och när vi satt där så kände jag mig jävligt smart i det jag prata med henne om xD Kom med såna där smarta flummiga svaren och sånt där som har med smarthet att göra xD Värsta braiga metaforerna och allt.

Men men, Elin kom i alla fall på den bästa idén som hon någonsin kommit på (enligt henne själv) lite tidigare under dagen. Det var att vi och några tjejer till skulle åka iväg någonstans och hyra en stuga och bara umgås och ha kul ett tjej gäng! Det tyckte jag lät bra, fatta skönt att få komma bort och det skulle Elin verkligen behöva.

Kan ju bara säga att jag känner mig så jävla tom utan Anders när jag är här hemma. Dels för att det är tråkigt här i Gävle, det enda man gör är typ att man tar körlektioner, går till arbetsförmedlingen och fikar på stan med Elin. Visst det sist nämnda är ju trevligt, men man vill ju så mycket annat, men det går ju inte när man är arbetslös. Man vill ju åka bort ett tag men då måste man ju ha pengar :/

Nä, nu ska jag köra ner till affären. Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Jennny

haha nej dif ska vinna :P

2008-11-18 @ 17:38:24
URL: http://raggarfaan.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Brynäs vann ;)

2008-11-21 @ 17:55:45
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0