Fan vad Evis är bra - 22 novemner

Kom inte på någon rubrik så Evis fick bestämma :P

Happ, har inte hänt så mycket, är i byn nu.

Var över och hälsade på BF jag och elin i torsdags, kul och träffa lärarna, de flesta elever ahde slutat när vi kom så det var typ bara en enda 1:a som var kvar och ahde lektion. Fan vad små 1:orna är :S

Igår var jag och Anders över till Tomas, Ester och Greta, det avr trevligt. Jag fick köra den "låååånga" biten dit i Anders SAAB :) Blev helt paff att jag skulle få köra HANS bil xD
Sen drog vi till Lillbo och hälsade på, Anders far var till Västerås på bandy så det var bara svärmor hemma. Hon bjöd oss på pizza om vi åkte och hämtade den :) Det säger man ju inte nej till :) Vi skulle ju ändå äta vi med någon gång liksom.
Sen åkte vi och handlade lite och åkte hem!

Nu ska man väl ta och äta lite frukost halv 2 på dagen nästan xD
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Heja Brynäs ikväll! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, småa va ju vi med då vi gick i ettan s

Miss you

2008-11-22 @ 13:50:48
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Emma: Haha jag var små, du var stor :P Eftersom d är äldre menade jag :P

2008-11-22 @ 14:50:10
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så elak du är!! Jag är väl inte liten :O :S



Kram

2008-11-22 @ 16:46:26
Postat av: Me, Myself and I

Malin: Mindre än mig ;) Kram

2008-11-22 @ 18:02:29
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0