I like tomove it, move it - 15 oktober

Det är lördagkväll och jag slösitter i soffan i byn och kollar på Madagaskar på kanal 5 :D Älsklingen äroch spelar poker så jag sitter alldeles själv i lägenheten. Ganska skönt faktiskt nu när man är lite seg efter gårdagen :)

Var bandy igår på ön mot Sirius. Det blev vinst till byn med 9-1, och efter det drog vi till Anders jobbarkompis Conny så han kunde hämta lite öl att förtära på förfesten hemma hos Kalle innan bonden.
Där var det trevligt, massa disskutioner och bus mellan Anders och Rasmus i soffan, haha fan vad jag skratta. Skratta en massa under den förfesten :P Sen drog alla till Bonden, men jag och Anders var inte där så länge eftersom det var trökigt. Lite folk och så, så vi gick till Eli på Viking och köpte kebabrulle och gick hem och mös istället :)

Sov ganska länge i morse, sov till halv 1. Det var skönt, var länge sen man sov länge :p Så jag kunde unna mig det tyckte jag :P Så det har bara varit lugnt, känt mig seg och huvudvärk. Ja kan ju inte ha varit bakis för jag drack 2 öl och inte ens en hel Sex on the beach drink. Så ja kan ju inte ha varit bakis, eller!?

Ska nog poppa lite popcorn snart och mysa i min ensamhet :) Spela lite spel på Hamsterpaj och fortsätta kolla på Madagaskar :P


Puss och kram, ses på stan!


3 härliga poäng till Brynäs ikväll ;)
Vinst på hemmaplan ;)


Kommentarer
Postat av: svärfar ola

inte undra på baksmällan med en sådan halsduk vet ja heja leksand

2008-11-16 @ 21:02:17
Postat av: Me, Myself and I

Ja jo tjena mitt bena, brynäs hej, hej, hej, brynäs Tigers!

2008-11-17 @ 15:45:21
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0