Ingen vill veta vart du köpt din tröja - 7 november

Idag har jag kommit "hem" till byn igen :)

Kom till byn, åkte och lämna däck i Lillbo där ingen var hemma, åkte och handla och sedan ett besök hos Tomas och Linda :) Blev bjudna på mat till och med. Det var skit god mat, kyckling i en god sås med Tacokrydda och vitlök i och pasta eller ris till det :) Tack för maten, supergod :) Sen blev det glass med blåbär till efterrätt :P

Sen när vi kom hem så gjorde Anders i ordning sig och drog i väg på Innebandy träning :P Så nu sitter jag själv här hemma med ett glas vin och skriver en blogg :)

I morgon är det Anders födelsedag så det blir storsstädning här hemma för på söndag blir det kalas :)
Sen kl. 15.00 är det den riktiga Bandyn som börjar :D Edsbyn-Vetlanda ;)
Sen blir det fest på kvällen tror jag.

Tänkte lägga upp lite tråkiga frisyr bilder som jag har gjort på mina syskon, Har inget annat att lägga upp xD


Puss och kram, ses på stan!


Halvinbakad


En cool frisyr på en cool tjej ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Jag blir så glad varje gång jag ser att du har uppdaterat bloggen :D Duktig flicka!

2008-11-07 @ 22:17:23
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Haha, ja man är väl tvungen för annars hackar du på mig xD Även fast det blir en massa små strunt som jag skriver xD

2008-11-08 @ 10:03:25
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska till en person som håller på med det där, och det blir billigare... Så därför ska jag göra tattuering i Bollnäs...

2008-11-09 @ 13:01:41
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0