Mer jul, ge mig, mer jul! - 30 november

Japp, nu känns det att det är jul! Man ser julbelysningar och ljusstakar i fönstren och allt mys.

Var och kollade på när kompisen (Bocken) invigdes när jag kom till Gävle med Fanny, Carro och Anton. Kollade på fyrverkerierna och lyssnade på jullåtarna som spelades :P ;ysigt, men hade hellre velat vara i byn med Anders och gått på julskylltningen där :/

Gårkvällen var helt underbar :) Började olyckligtvis med sprängande huvudvärk hemma hos Evis, bara för att jag inte hade ätit någonting eller druckit någonting, så jag får skylla mig själv! Men det gick över som tur var efter nnågra glas vatten och 2 st alvedon :)

Det var ju förfest hemmma hos dom så det var en massa grabbar i vardagsrummet som liva och hade det trevligt :) Vi däremot, jag och Evis, satt i köket och pratade lite :) Men det gick bra det med :P

Under tiden grabbsen var där så började vi med maten, potatisgratäng och lävskuren kött av något slag :P Conny tyckte det luktade så gott, så han var nära på att stanna kvar och äta med oss xD Men gushelov att han inte gjorde det, skulle ju förstöra min och Evis mysiga kväll tillsammans :)

Efter vi käkat drog vi ut på en promenix med Zacco :) Skönt var det men mindre skönt väder :/ Snöslaks blandning i luften! Men när vi kom in till värmen så gjorde vi oss välförtjänta av en grogg och sedan började vi på med och spela UNO :D Haha, as länge sen man spelade det juh :) Sen kom Anki över en sväng och vi satt och prata lite innan vi skulle ut med Zacco en sista gång på en kortis runda :)

Sen vid 12 ringde vi in för att önska en låt på P4 önskenatt eller vad det heter, jag skulle ringa och prata och jag kom fram och gav mitt nummer, namn ohc vilken låt jag önskade till killen som svarade. Men inte ringde dom upp mig heller, så jag fick inte prata i radion eller få min önske låt spelad :'( Men nästa gång, då jävlar!

Sen tog jag sista bussen hem och la mig runt 02.40 och vaknade utav att Anders kom hem 03.40, babbel kvarnen xD
Jag hade verkligen en jätte trevlig  och mysig kväll med Evis :) Måste ha fler såna kvällar :)

Nä nu ska jag gå och lägga mig och dö av längtan till Anders som förresten har namnsdag idag :) Grattis älskling!
Kommer inte få träffa honom förns helgen innan julafton :/ Men men, blir så när man ska tävla och gå på Lucia movie night  och hockey förmodlingen.

Ha det bra
Puss och kram, se spå stan!


Tack för en otroligt trevlig kväll gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0