Singstar! - 23 novmber

Yay, fick just reda på att vi har fått ett Playstation2 hemma :D YAY! Ja nu kanske ni tycker jag är helt efter, PS2 är ett gammalt spelkonsoll eller vad det heter, men jag är superglad över det bara för att då kan vi köpa SINGSTAR :D Roligaste jävla "spelet" evur :'D

Igår var det bara en lugn lördag, var till Lillbo sen bara hemma.Ska hem och träna senare som vanligt men träning börjar tidigare nu för att ALLA  grupper ska vara med idag, börjar halv 6 istället för 7och vi slutar 8 istället för halv  9. Men jag kommer komma till 6 eftersom mitt tåg kommer in 10 i 6 till gävle. Men det ska nog gå bra ändå!


Nä, nu sak jag fortsätta att dega i soffan. Ska damsuga och diska lite hade jag tänkt, samt klippa håret på Anders :P
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Jag bjur på den här ja´ ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Nintendo WII är mycke roligare, finns Singstar till det med.. Och så får man röra på sig när man spelar :)

2008-11-25 @ 00:02:39
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Emma: Jag kan tyvärr inte uttrycka mig om Nintendo WII är roligare för jag har aldrig spelat det någon gång :P Ne, singstar finns nog inte till det!

2008-11-25 @ 13:41:15
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är roligare.. :) Robin och Lina har det..

Jo, singstar finns till det..

2008-11-25 @ 13:54:52
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0