"Welcome to the dark side, we have cookies!" - 27 oktober

Jahapp, nu sitter man och väntar på att tiden ska gå! Ska ta 16.50 bussen in till stan och träffa Elin, vi sak på Bio och se filmenTwilight. Elin är helt exalterad över att få se filmen som alla andra är hysteriska och lyriska över att få se den. Jag vet inte ens vad den handlar om ja xD Typ, ungdomsvampyrer eller något sånt med lite kärlek i xD Sån stor koll har jag över den filmen xD
Men vi får se vad jag tycker om, alla säger ju att den är jättebra, dom som har sett den,  så man får väl lita på det då!

Hade min sista körning idag, så nu är det bara den lilla "uppkörningen" med en annan körlärare och halkbanan som är kvar. Sedan Teoriprovet och den riktiga uppkörningen, så man är på god väg :)


Pappa, om du läser detta så ska jag tala om vad jag önskar mig i julklapp :) Ett par nya tävlingsbyxor i hiphop från hemsidan www.topstreetwear.com :P
Ia (tränaren) tyckte att jag skulle vara mer coolare i kläderna till nästa termin :P Bara så att du vet ;P


Nu kom Jeanette in och visade stolt sin tand som hon hade dragit ur hos tandläkaren för en stund sedan :) Och eftersom hon var så duktig fick hon en tandborste xD

Nä ska väl gå och göra något vettigt. Ha det bra!
Puss och kram, ses på stan!


Här kommer en bild från Studentkryssningen i år :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste inte heller vad twilight handlade om men tyckte den var jättebra :) orkade inte med slutet dock.. nu måste jag se uppföljaren!!

2008-11-27 @ 21:18:36
Postat av: Me, Myself and I

Hehe, ja uppföljaren eller uppföljarna måste man ju se :P Är ju 4 böcker om dom, har hört talas om en femte :P

2008-11-27 @ 21:29:21
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar på din kommentar i min blogg: Ja dom är assnygga och underbart sköna med :)

2008-11-28 @ 00:52:57
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0