Boobisar - 9 oktober

Fel av mig, KANSKE inflyttningsfest nästa lördag hos Anders kompis xD
Har varit så trött de senaste dagarna pga sömnbrist känns det som, så jag uppfattar fel xD Jag hör det jag vill höra med andra ord xP

Idag har jag fått skrattattacker tillsammans med Elin xD Vi har gömt oss för folk, gett varandra smeknamn som till exempel att hon heter Boob och jag heter boobs xD Malin får heta Boo, men det vet hon inte om xD Så nu är vi Boo, Boob och Boobs ;) Alltså blir vi bobbisar :D

Haha omg vad kul vi hade Elin, vi var helt galna, eller i alla fall jag var galnast tror jag xD
Men men, kul att man får ha såna dagar med :P

Nu vill jag att mamma ska sluta så hon kommer hem med pizza ^^, Yummie :P


Puss och kram, ses på stan!

Ps. Har pratat i radion idag ;) Ds.


Galen dag idag xD

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vadda, har du varit med i radio? beratta mer! :D

2008-10-09 @ 20:34:24
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: Karin

Hej!



Olle skvallrade om din blogg och då kan jag inte låta bli att kika in! Kul att se att du mår bra! ;o)

Hoppas pizzan smakade bra...

Kram från Karin, Urban och Maja

2008-10-09 @ 22:16:00
URL: http://karinottilia.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja, galna var ni helt klart =)

Kul va de o se dig igen ... Kraam

2008-10-10 @ 17:31:12
Postat av: Me, Myself and I

Sophia: Haha var ju inte mycket heller :P Va typ, "Nej!, Slå nu då! Nej, nej, nej! "



Karin: Men Gud vad kul, fler besökare på bloggen :P Jo pizzan smakade bra den hehe. Kram kram



Emma: Haha ja det var kul, sorry för mina dryg galenskaps attacker xD

2008-10-10 @ 19:46:23
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0