ExTe World Cup Bandy 2008 - 26 oktober

Snart kommer Svärfar och Lennart över för att kolla på lite ExTe World Cup Bandy som hålls i Ljusdal. Edsbyn är i semifinal mot Zorkij. Men nu fick vi reda på att matcherna är inställda på grund av att isen är så dålig. Så går det om man inte har en inne arena xD

Men då har jag gått upp 8 i onödan för att städa och diska :( Kunde ha sovit länge då istället :'( Men men!

Ikväll blir det till att åka på träning. SKiter i om jag har ont i ryggen fortfarande, fast ryggen är bättre. Jag får ta det lugnt får jag göra. Känner mig så jävla lat om jag inte år på träningarna när man har dom.

Helgen har varit lugn. Var till Lillbo en sväng och där var Micke och Evis :P Sen kom Magnus, Nina, Malin och Mathilda :P Så det var full hus i Lillbo :)
Senare på kvällen runt 8 så drog vi till Tomas och Linda, Vi kollade på Stjärnor på is och tog det bara lugnt! Trevligt var det.

Nä nu ska jag äta frukost!!!


Puss och kram, ses på stan!


Kommer aldrig att svika er Brynäs, även fast ni gjorde eran 3:e raka förlust!
Brynäs IF i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

hur gick fick parkeringen kom du in på tvären eller?nu snart har brynäs lika långt upp som ner i tabellen!!!ha det så syns vi och hörs.

2008-10-28 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0