Fika - 8 oktober

Jahapp, idag händer det inte så mycket. Ska ner vid 6 ikväll och fika med Elin annars inget, funderar på att sola lite så man blir lite brun till tävlingen på lördag i Falun :P

Vi blev tydligen bara 5 par i Discon och inte i Hiphopen som jag trodde xD Så för att få prick i par hiphopen så bör man komma på placeringarna 1-4. Så vi hoppas det går vägen nu då :)

Betala körskolan idag så nu finns det ingen återvändo xD Första lektionen är den 20:e kl 13.50 xD Nervös redan ja xD

Sen nästa torsdag ska jag åka Eckerö med Elin och Malin :P SKa höra med Malin om hon vill med först, annars blir det bara jag och Elin :P Kommer bli skoj skoj, synd bara att man itne är 20 och kan köpa sprit xD Vore ju lägligt eftersom jag och Anders ska på inflyttningsfest hemma hos hans kompis Emil på lördagen :P Riktigt skoj skoj faktiskt :P

Nä nu ska jag ringa Malin och se, i morgon är det rekryterings chansen på Läkerolarena där det kommer en massa arbetsgivare dit och söker anställda. Hoppas man har någon chans då :P

Puss och kram, ses på stan!

Brynäs IF i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0