High School Musical 3 - 23 oktober

JAG HAR ÄNTLIGEN SETT HIGH SCHOOL MUSICAL 3 :D:D:D:D:D

Helt wunderbar film :'D Den bästa utav de tre som gjorts :'D

Får rysningar redan efter första scenen i filmen när Gabriella skriker TROOOOOOOOOY! Hon är helt underbar :) Gabriella är min favorit i filmen. Hon blir starkare och starkare för varje film. Min förebild!

Kan inte sluta tänka på filmen, låtarna spelas som en drog i telefonen nu.
Mest spelas Gabriellas låt "Walk away" och Troys låt "Scream"

Happ, nu är jag godkänd med växlingen och det på körlektionerna, nu är det backa runt hörn som gäller. Började med det idag, halv 8 i morse xD Men det ska bli mer träning på det i morgon, så vi får se hur det går :P

Sen mötte jag Ronja på stan efter att hon hade slutat kvart över 2. Köpte röda strumpbyxor och djävulshorn till nästa helg då det är Halloween, men frågan är om de kommer få användas, ser inte ut så just nu :'(

Nu ska jag droga lite High School Musical 3 låtar :P


Puss och kram, ses på stan!


Ni måste se den!
Får rysningar bara jag tänker på den :)

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

hoppas du kom runt hörnet helskinnad.ta det lungt så fixar du detta bra tror jag.ha det så hörs vi.

2008-10-23 @ 20:24:22
Postat av: Me, Myself and I

Jodå :P Nu är det parkeringen som gäller :P

Tackar tackar!

2008-10-24 @ 14:37:19
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Sophia

ÅHH, jag såg filmen idag :D :D så sjukt söt film! älskade när de dansade vals där i slutet, när troy dök upp i kostym och converse..

2008-10-25 @ 07:11:52
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: Me, Myself and I

Haha :P ja visst är den, å när dom dansade uppe på taket till låten "Can I have this dance" :'D

2008-10-25 @ 13:22:27
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Ronja

ååååh älska filmen! vill se igen!!!!!!! kommer stå i kö när den kommer ut på dvd :D

2008-10-28 @ 08:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0