Körning - 21 oktober

Japp, 2 körningar idag. Fråga helst inte hur det gick :/ Kan ju säga att jag kommer få ta mer än 10 lektioner ja innan prov och uppkörning :/ Mer behöver jag inte säga!

Ja, nu vet jag inte vad jag ska göra, har lite huvudvärk och saknar Älsklingen :/ Funderar på när jag sak ha tid att komma till Uppsala och träffa pappsen och lite så. Har ju inte blivit så mycket man har träffat han nu tråkigt nog :( Men, ja ska försöka fixa någon vecka när jag ska till Uppsala.

Nä, ska man ta en dusch och sedan poppa lite popcorn :P

Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Ps. I morogn är det High School Musical 3 premiären :P Längtar as mycket :') Ds.


Jag är underbar, så underbar.
Fan ta mig!

Bara för att jag är cool ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0