Körning/Metallica - 20 oktober

Körningen idag gick bra :) Förutom att man var sjukt nervös och inte visste var kopplingen satt pga det  xD Men annars gick det väl hyffsat bra, bäst gick det när jag körde hem från affären efter att mamma hade slutat :P

Idag släpptes Metallica biljetterna och jag missade det totalt :'( Då hade jag köpt det till älsklingen till hans födelsedag :(
Men, men. Är det någon som vill skänka eller sälja stå platser billigt xD 

Nu blir det full rulle hela veckan med körlektioner för min del i 2 veckor. Nästa fredag blir det halkbanan i Söderhamn :P Skit nervös :S Men alla säger ju att det är skit kul men det är jag lite skeptisk till ;/ VI får väl la se då!

Nu ska jag söka vidare efter biljetter. 

Puss och kram, ses på stan! 

Jag är så grym ute på vägarna xD
Fast håll er inne för säkerhets skull xD


Kommentarer
Postat av: Sophia

halkan ar svinkul! trodde inte jag skulle gilla den, jag ar inte sa mycket for bil-action, men det var kul! :D

2008-10-22 @ 16:57:06
URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Postat av: Me, Myself and I

Ja alla säger ju så. Så man får ju hoppas :P

2008-10-23 @ 13:12:43
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0