Morfar - 7 oktober

Idag skulle morfar ha fyllt 65 år :'(
Grattis morfar!

Sökte jobb på en förskola i Bollnäs igår :) Ett vikariat på 6 månader men kunde bli längre. Så man får hoppas att det kan bli något :)

Måste få jobb nu, men det känns som om ingen tar en seriöst bara för att man är ung, Det är ingen som hör av sig heller :/ Men men, jag antar att det är väl så det ska vara.

Nu har Anders fått sparken ifrån SP tillsammans med 95 andra :( Men han får jobba kvar till januari så det är väl skönt det då åtminstonde :/ Men han verkar ta det bra i alla fall och det är väl bra.

Nä, nu ska jag göra någonting. Men vad!?

Puss och kram, ses på stan!

Tänker på dig älskling :'/

Kommentarer
Postat av: EVIS

Hej gumman, ja det är trist att Anders måste gå från sp. Men det vänder nog snart, och att det skapar nya jobb igen!!! Hoppas du hittar ett jobb du med snart,,,, Puss

2008-10-08 @ 12:06:45
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Ja det är tråligt, och jag hoppas de skapar nya jobb. Och jag hoppas innerligt att jag hittar något jobb snart. Puss gumman!

2008-10-08 @ 13:31:06
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0