Pain - 13 oktober

Fy katten vilken ryggvärk jag har, den sitter liksom i svanken. Jag har så ont att jag satt och grina igår för jag hade så ont
:(
 Det är inte kul ska jag säga er! De känns som om att det ska knäckas till när som helst och bli bra liksom men det gör aldrig det :(

Jaja, mamma och Fritte påstår att jag typ rör mig för lite bara för att jag ligger länge på morgonen och för att jag bara går på stan och fikar!
Men va sjutton, INTE RÖR PÅ MIG >.<  
Det är väl det enda jag har gjort de senaste veckorna ju när jag har tränat dans, tävlat och en massa! Och sen är jag mycket på stan och går, MEN JAG FIKAR INTE VARJE GÅNG HELLER. Jag rör mig ju mer än vad dom gör, när jag är hemma har jag dansen och dansar stup i kvarten känns det som, och när jag är hos Anders går jag ut på promenader. Det är mer än vad dom gör hemma det! Så säg inte att jag inte rör på mig, för det ör jag!

Aja, är hos min älskling och är här till i morgon tisdag. Mamma fyller år på Onsdag och på torsdag drar jag och Elin ut med Eckerö båten ;) Sen pker jag till älsklingen igen och är här över helgen :'D Det var länge sen nu när vi hade en hel helg med varandra eftersom jag har dansat 3 helger i rad nu.
Idag ska jag väl ta en tripp till Alfta och hälsa på Evis :D SKa bli kul, länge sen vi träffades nu :)
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Evis och jag, ett par riktiga tokar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0