Still pain - 14 oktober

Hmm, jo guess what. Jag har fortfarande ont!

Var hos Evis igår. Fick massage och massera ut några knutar som jag hade vid skulderbladen typ. Och det blev bättre i ryggen med ytterst lite värk efter det. Sen gick vi ut med Zakko på en lång promenad och så lekte vi i snön :'D
Sen kom vi hem och kollade på Färjan och S.O.S Familj. Sen små kolla man på lite program som, Halv 8 hos mig och sedan någon kock - program - grejs som lagade mat i skolor och så.

I morse när jag gick kände jag att värken hade kommit tillbaka :( Så the pain is still there!
Idag drar jag även hem till Gävle i kväll. Mamma fyller såman lär välupp tidigt i morogn och sjunga vackert. ÅH VAD JOBBIGT!

Men men, blir ju tidigt på torsdag med då det blir Eckerö ;)


Happ, ska fixa det sista nu, sen drar jag till bussen :P


Puss och kram, ses på stan!


Jag älskar Anders Sköld!
Kärlek, 070217 <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Läste jag rätt, det stog väl inte SNÖN?

2008-10-14 @ 21:52:34
URL: http://a
Postat av: Me, Myself and I

Jojjemen ;) SNÖ! haha, klura ut den du ;)

2008-10-15 @ 13:18:44
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: jojjo

ja du smärta e aldrig nice... men sen finns det sån man kan stå ut med och annan som man skulle kunna mörda för, så vilken har du :P hihi..

hur e de med dig för övrigt :P??

2008-10-17 @ 14:55:51
URL: http://witchcoldkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0