Träna - 6 oktober

Hurra, hurra för Fritte idag!

Idag fyller "Gubben" 49!


Idag händer inget särskillt mer än att jag ska träna med Mathilda, Malin, Karin och Hanna i Stigslund skolas gymnastik sal like old times xD Haha, sorgligt att komma tillbaka dit igen xD Men, men. Kul att få uppleva "Dåliga" minnen därifrån :/

Hmm, har blivit mycket träna nu på sista tiden tycker, skit skönt. Då kanske man går ner i vikt igen xD Går lite upp och ner det där xD Blir mycket träna nu för nu jävlar ska det gå bra på tävlingarna. På lördag är det regionstävling i Falun och då är det både Disco och HipHop.
Fick reda på att vi är bara 5 st i HipHop paren igen ;( Jag blir tokig. Hur ska jag och Malin få våran sista prick någon gång då >.< Hade vi varit 6 st par så hade 1:an fått prick, men nu är det ingen som får prick! Gah vad lack jag blir >.< Men men, hoppas det går lika bra för oss igen som i Eskilstuna då :P

Nä, ska ut och bära lite lysrör nu!

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: svärfar ola

gratta gubben!!från oss i lillbo.heja leksand

2008-10-06 @ 19:07:00
Postat av: Me, Myself and I

HAha det ska jag göra:P

Heja Brynäs ;)

2008-10-06 @ 21:12:26
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0