11 september

7 år sedan attacken mot World Trade Center. 7 jävla år och det kändes som igår då jag jag kom hem från Juniorerna och Johanna, lillesyrran, säger att det är ett plan som kört in i ett hus! Och då var hon 3!

Idag ska jag tvätta lite, dammsuga och sedan åka till Evis. Länge sen man träffa henne nu!
Sen ska jag hem och gå på bandy, träningsmatch mot Sandviken, med svärfar. Älsklingen har tagit ledigt idag så tror han kanske skulle följa med han åh.

I morgon blir det upp tidigt för att åka till Gävle och Arbetsförmedlingen, måste åka med 8 bussen i från Edsbyn :/
Men men, sen kommer jag tillbaka hit, tror jag, och sedan på lördag ska jag till Söderhamn på Jazz och teknik klass av något slag som hålls utav So you think you can dance Emma Hedlund som är Stinas ( min discotränare ) lillasyster :) Det ska bli spännande. Jag valde att gå i den lite lättare gruppen redan kl 11.00-13.00.

Jajja, nog med blogg idag (tror jag). Nu ska jag göra lite frukost och sen damsuga!

Puss och kram, ses på stan!


Evis and I :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0