14 september

Lördagen blev lyckad :D

Det började med att gå över till Tomas och Linda med något fönster och sen blev det lite lek och bus med Ester och Greta.
Lekte lite med lera och gjorde lite Elefanter, Krokodiler, Sköldpaddor och en Groda :P Prata lite om löss och att dom trodde att dom hade fått med de ifrån Esters dagis för Ester, Linda och Oscar har tydligen känt av att det kliar ganska länge men inte tänkt på att det kunde vara löss förns de fick lapp hem från Esters dagis om att det går löss nu.
Så deras kväll skulle bli till att luskammas, hela familjen :P


Efter att ha varit dom ett tag drog vi till Anders föräldrar. Där käkade vi lite och spela lite kort, tills Anders kom på att vi kunde spela Bowling :D så vi drog med Svärfar och hörde av oss till Lennart och drog med honom också :)
Hade en trevlig stund med mycket skratt från min sida. Jag var riktigt grym i en serie och sluta med 158 poäng i den braiga serien :P Fick ju bara Strike och spärr hela tiden typ. Några gånger fick jag lite sämre men jag höll ju på att skratta ihjäl mig över att det gick så bra :D YEY ME!!!! :D

Jag vann hela alltihopa, och ja älskling! Du vann serierna! Men det viktigaste är att jag vann hela ;)
Sen drog vi vid 10 och jag skicka iväg Anders på Tranan medans jag gick hem. Såg Linda ute på ballkongen så jaghojta till och hon bad mig komma upp en stund :P Satt och drack öl och Tomas satt och höll på att somna i vanlig ordning :P

Fick reda på att hela familjen hade löss och stackars Ester hade ju så det krylla i håret på na  :(  Stackarn!
Men tur att det finns medeloch skit som får bort dom och att det kommer bli bra :D

Sen drog jag hem runt halv 1.

Jag hade en riktigt trevlig lördag kväll faktiskt :) Blev inte så tråkig eller att man bara satt hemma och hade trökigt. :D

Nu ska jag äta frukost!

Puss och kram, ses på stan!


Who´s the Girl!
;)

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

kom ihåg vilken bra!!!svärfar du har som lät dig vinna en gång.kommer aldrig att hända igen.pussar och kramar från oss i lillbo.tjao

2008-09-14 @ 21:16:19
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Ja, vi säger väl det xD Fast vi vet båda att jag var ju grymmast där ett tag med bara strike och spärrar xD Puss och kram på er svärpäron :)

2008-09-15 @ 19:57:02
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0