CV - 18 september

Jao, nu har jag lämnat CV till chefen på Konsum. Hon sa att det var många från sommarvikarierna som  hade önskat jobb där så vi får se :/ Men hon ville ha mitt CV och kolla och skulle höra av sig om dom var intresserad. Men det kommer nog bli svårt :/

Lämna in min kukelikukilainen till telefon med igen. Samma problem, stängs av och på utav sig själv :/ Blir så less, ja som nyss lagt in nya låtar på den :/ Men nu har jag en ny Nokia 2600 classic telefon :P Tomas ( Anders bror ) sa att den var ny, så man får lita på honom då xD

Snart kommer Svärfar och ska hämta mig med lastbilen när han slutat jobba :P Ska med till Lillbo och käka och sedan bär det av till Dina Arena och kolla på bandy :P CHAMPIONS CUP!!! Edsbyn ska spela mot Värnersborg 21.00.

Nä, nu ska långkallingar och socker på. Kommer bli as kallt!

Puss och kram, ses på stan!


Ps. Har blivit medlem i Redfarmers nu :P Ds.




Min lånetelefon.  Fast jag en svart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Missade dig på msn. Satt och pluggade! Hoppas du får det kul på bandyn! Hälsa Lillbo :)

2008-09-18 @ 17:16:37
URL: http://sara.anner.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Ja det kommer jag att ha :)De hälsar tillbaka :P

2008-09-18 @ 20:11:47
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0