CV och Nyklippt - 16 september

Japps, igår var man klöpp sig! Klippte till luggen och klippte upp håret lite. Nog ingen som kommer se skillnad men man känner en skillnad själv.

Nu har jag skrivit CV klart, så mamma ska bara få kolla igenom det och se om det är bra så ska ja göra det "riktiga" sen i morgon. Jag suger verkligen på att skriva CV, så svårt att skriva rätt liksom och att det inte ska vara slang ord liksom.
Ja, ni som skriver CV vet vad jag menar!

Pratade med Linda som jag dansade i samma grupp med förut igår och vi bestämde att hon ska med mig till Edsbyn på fredag så hon får vara med och festa med oss där och gå på bandy och sova kvar :P Fan vad kul vi kommer ha det! :D

Jag blir så trött på min designe på bloggen :/ Vill så gärna ara duktig på att styla den med bilder och grejs som designe
:( Önska att man var så duktig :/  Kan ingenting om koder och skit xD


Just nu saknar jag Anna så in i helvete mycket, det gör vi alla! Vill att du ska komma hem så jag får krama dig! Fast jag vill ju givetvis att ni ska hitta något jobb och vara lyckliga i Spanien, lycklig med Raul och allt du är lycklig med!

Anna. vi saknar dig :'(


Min ny frisyr!
Det kasnke inte syns så mycket att jag har klippt mig!




Kommentarer
Postat av: svärfar ola

svärmor o jag tycker att du är jätte söt.vi syns på fredag kramar från oss

2008-09-16 @ 19:33:20
Postat av: Me, Myself and I

Vad snälla ni är :') Ni är också söta :)

det gör vi. kram kram på er

2008-09-16 @ 21:15:43
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy fasen natha, jag saknar er sa javla mycket just nu. tanker pa er varje dag. Jag skulle gora allt for att fa komma hem till er en stund (och sen sjalvklart aka tillbaka till cullera) ;D Ha de sa bra alskade nathalie!

2008-09-17 @ 16:43:03
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Anna: Jag skulle kunna döda för att få hem dig en stund och för en kram :'( Okej, inte direkt döda men du fattar vad jag menar xD



Älskar dig världens bästa Svägerska Anna <3

2008-09-17 @ 20:47:38
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0