Fel av mig - 18 september

Shit vad trött jag måste ha varit igår :S Det är inte alls Svenska cupen i bandy som börjar idag. Det är ju CHAMPIONS CUP för fan xD Sorry, men jag tror inte att ni läsare bryr sig så mycket eftersom ni tycker säkert bandy är en nörd sport. MEN DET ÄR DET INTE!!! Döm inte en sport när ni inte ens har kollat på bandy eller ens givit de en chans om ni vart eller sett på bandy!

Anledningen till att jag rätta till detta lilla misstag är för att jag vet att svärfar snokar i min blogg och han skulle ju defenitivt påpeka det snabbt att jag skrivit fel xD


Haopp, gick upp 08.22 idag :/ Tänkte sova till 10 idag men kunde inte somna om då Älsklingen har ställ klockan så att den ringer 08.00. Men han går i alla fall inte upp förns 10 i alla fall xD Men men, då gick jag i alla fall upp och började tvätta.
Sen blir det att gå till Konsum och prata om det finns något jobb där :) Hoppas, hoppas, hoppas!
Så håll tummarna :)
Sen ska det väl bli en rejäl städning eftersom LINDA KOMMER I MOROGN :D Då måste det ju vara lite fint här hemma :P Shit vad kul vi ska ha gumman :D

Sen 21.00 blir det BANDY ikväll :P Nice bajs med bandy ikväll, i morgon och på lördag hoppas jag för min del. Söndag, när finalen går, kan jag inte gå på för MÅSTE på träningen för att jag och Malin MÅSTE bli klar med våran par i Hiphop! Det är u fan tävling nästa lördag :S


Nä, nu ska jag forsätta lyssna på Drifters och läsa Ljusnan :P

Puss och kram, ses på stan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0