HSM3 - 30 september

Japp, kan ju börja emd att tala om att JAG OCH MALIN KOM 2:A I HIPHOP PAREN I ESKILSTUNA I LÖRDAGS :D

Finns lite bilder på bilddagboken för er som vill se :P


Men men, igår var jag och Elin på bio och såg Patrik 1,5. Apigt bra film där Gustav Skarsgård och Torkel Petersson spelar otroligt bra som homosexuella. Skrattade as mycket så jag höll på att avlida x'D Men men, ni vet ju alla hur jag är :P

På bio reklamen visade dom trailern till High School Musical 3 och jag å Elin bara njööööööt över att se den! Älska, HSM säger jag bara. Ja ska dela med mig av den njutbara stunden genom att lägga ut länken här i min blogg :P

http://www.youtube.com/watch?v=bEQXcbqvbT0


Kan ju bara säga det med att jag saknar Anders oerhört mycket, men på onsdag får vi ses :) Sen blir det bandy med svärfar på torsdag, träningsmatch mot Bollnäs :P

Det var allt för mig!
Puss och kram, ses på stan!




Jag och Malin äger tävlingsgolvet ;)


Och det hela slutar med en 2:a plats :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0