"Ursäkta röran, vi bygger om!" - 24 september

Japp, den frasen passar utmärkt för min familj just nu! Håller på och bygga in poolen gör vi nu och så har vi typ rivit ut köket eftersom vi ska få ett nytt.

Så nu är det vardagsrummet som är köket för tillfälligt, där vi har matbordet och kylskåpet, samt micron. Frysen står ute i hallen där man kommer in! Hehe, lite roligt faktiskt, men jag ser verkligen inte fram emot maten de kommande dagarna vi ska ha det så här :/ Blir bara kok mat eftersom vi inte kan steka pga att det inte finna någon fläkt över spisen där den står nu :/
Men men, kanske man blir någolunda smal dessa dagar då för jag antar att JAG inte kommer vara så förtjust i det som kommer kokas till mat här xD

Ikväll blir det fotboll, Gefle IF - Gais på Strömvallen, Lillasyster Jeanette ska vara där emd sitt fotbollslag och gå in med spelarna samt skjuta straffar under pausen så som min andra syrra fick göra förra säsongen, Ska bli kul kul, Sandra och Philip ska ju vara där med :P Yay! Träffa Sandra :D <3 Länge sen nu, cityfesten senast :P

Jag har inte gjort så mycket mer än att styla mig "fjortis" och knoddat SIMS <3 som har blivit min kärlek om dagarna som man är hemma.

Nä, nu ska man väl ta och äta makaroner och kokt korv XD


Puss och kram, ses på stan!



Fjortis Natha  har kommit fram!



Vardagsrummet har blivit ett kök! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0