2,5 år utav kärlek <3 - 17 augusti

Först vill jag tacka alla som kom i lördags och tack ALLA för presenterna :) Det var synd att några inte kunde komma men det är förståligt. Jag klandrar er absolut inte!


Idag har jag och min älskling varit tillsamman i 2,5 år :D Fy fan vad tiden går snabbt och jag älskar han lika mycket nu som vi träffades förförsta gången om inte mer :D I belive in love at first sight <3

Idag har jag knegat i hamnen och tagit bort stängsel, sen grejer frånMedia Markt scenen och flaggstångar sen Marinfestivalen i helgen. Var riktigt hårt ska jag säga men ja klarade det för det var en väldans massa trevliga jobbarkompisar man hade, galna var dom vissa xD Skratta gjorde man då i alla fall :P

Nu på kvällen var man över till Elin där även Jossan var :D Fick lite presenter och så, Marilyn Monroe grejer ;) Meee loooove <3

Nu ska jag väl sova eftersom jag ska jobba med Linas mamma i morgon på förskolan i Åbyggeby ;) Börjar 08.00 - 16.30. Kommer jobba hela veckan, nu känner jag att det kommer bli pengar framöver :D Kanske kan tattuera mig snart nog då eftersom jag fick lite start pengar utav pappa på 1000 kr ;) Love you <3

I morgon börjar systrarna i skolan igen och lilla Jeanette ska börja mellanstadiet :'D Och Johanna börjar i 5:an. Som sagt, tiden går jävligt snabbt!


Nä nu blir det sova med irriterande mygg och lik mygg! Godnatt! ( En bra mygga är en död mygga <3 R.I.P )

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Evis

Grattis Natha o Anders!!!! Kramar Evis

2009-08-18 @ 17:47:25
Postat av: Anna

4 sept :)

2009-08-18 @ 23:49:41
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis till er båda! Men gu va tiden går fort!! Du vet Natta, när man säger såna saker då har man blivit gammal... Hi, hi, 20 år och gammal tant! :) Skoj, skoj, såklart.

Vad roligt att hör att du hade en toppendag i lördags!

Kram Karin

PS: Så glad över hejarop över mina syalster!

2009-08-20 @ 09:24:42
URL: http://karinottilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0