Bara för att jag fyller år idag :D - 13 augusti

Japp, äntligen 20 bast och system myndig :P

Dagen har varit lugn, har inte gjort ett jota xD
Familjen kom och sjöng runt 09.20 i morse och fick lite presenter :)

Utav Johanna och Jeanette (syskonen) fick jag en låda med massa godis i :P

Utav mormor fick jag ett helt album med massa bilder från dessa 20 åren på mig :P Jätte fint och var så roligt och se massa bilder från födseln och de andra babie bilderna :D Tack mormor, var jätte fint :D

Utav mamma och resten av familjen fick ja mouserat jordgubbs vin och en spikmatta. Som ja önskat mig :D Sen en 1000 lapp på kontot i morgon för typ bensin och så :D

Blev inte så mycket för ja har inte önskat mig nå och jag är nöjd ändå :) På lördag kommer resten utav släkten och jag får trffa lsklingen :D Saknar han så nu :( Har inte träffats på länge nu!

I morgon ska ja jobba på Marinfestivalen här i gävle, ska bli roligt :) Jobbar mellan 11.00 - 21.00 så 10 timmar jobb :) Sen efter det ska ja till Elin för en liten Födelsedagsmiddag för mig :D Ska bli mysigt, synd att inte Lina kunde komma på den, hon jobbar ju till 23.00 så hon jobbar längre än mig :/ Tråkigt de då, men men. Hoppas på att få jobba lite med Lina i morgon på festivalen :P

Nä, borde sova lite. Men först, FILM!

Puss och kram, ses på Marinfestivalen ;)


Nu är jag vuxen! På sanning :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej stora tjejen!!!

Grattis igen på födelsedagen och hoppas att du får en superfin dag idag. Vädret ser lovande ut! Alla hälsar! Kram Karin

PS: När kommer du ner till Uppsala nästa gång? Vi vill fira dig då hos pappa.

2009-08-15 @ 10:09:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0