Daddy Cool <3 - 29 augusti

Idag fyller min älskade pappa år, 25+ enligt han ;)

Har varit hos honom hela dagen, fikat och grattat. Sedan åkte vi och käkade kina mat, mycket mycket MYYYYCKET gott! Tack pappa <3

Nu ligger jag ensam hemma hos mormor igen och glåmar på dumburken. Ínget intressant på teven är det i alla fall.

Pappa har även blivit hipp och skaffat Facebook, haha. Min pappa är cool han och jag älskar
han väldigt mycket <3

Nu ska jag väl ta och sova, jätte trött. Klockan ringde 09.00 i morse och jag pallra mig upp runt 09.45. Käkade frukost och löste melodikrysset. Det är faktiskt väldigt roligt och lösa det. Ska nog bli min lördagssyssla om morgnarna :D Duscha lite och sedan begav jag mig till far :)

Saknar många personer för tillfället :/ Men men, känns bra när man får träffa dom personerna igen, även fast det kommer ta ett tag tills jag träffar vissa.

Men ni får ha det så bra allesammans!

Puss och kram, ses på stan!




                                                   Grattis älskade pappa, älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack för igår och jag älskar

dej jättemycket oxå:) gillar

tröjan.

2009-08-30 @ 11:41:18
Postat av: ola

43år vart han!!!så ni vet.ha en bra dag allihopa på återseende.

2009-08-30 @ 15:08:08
Postat av: Me, Myself and I

Pappa: Varsego :P Kul att du gillade tröjan :D

Ola: Haha du och din stora mun du ;)

2009-08-30 @ 16:36:32
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Pappsen

NÄHÄ 25+ FAKTIST:P

2009-08-31 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0