Pappa/Mormor helg. - 23 augusti

Japp, helgen spenderades i Uppsala med pappa och mormor :D

American Car Show i helgen som var ett måste som alltid är min årliga tradition att gå på :D Dagen började med regn och det var inte bra :( Men det sken uåå och jag fick äntligen gå i parken :D Titta på bilar och gå runt i knallarna. Köpte men en tyg "affish" med Johnny Cash på och lite snacks, god damn vad det är gott! Så lördagen blev en pappa dag :) Sen på kvällen åkte vi ner och crusa med Volvon och pumpa Volbeat med alla andra fin bilar, man passa ju verkligen in i gänget ;) Satt och kolla på bilar med ett par bekanta och snacka lite. Trevligt.

Fredagen och söndagen (idag) spenderades med min älskade mormor :D Kom fredag kväll och då bjöd hon på mycket god mat och en cider. Sen kollade vi på svensk buskis på teve och skratta och mös :)

Idag söndag åket vi och spelade minigolf och sedan åkte vi och käkade Buffé på Kina resturang :D Sen åkte jag hem lite senare efter att ha kollat på Jönssonligan tillsammans. Åkte i tid för att hinna till träningen som börjar idag, men helt plötsligt måste jag stannapå motorvägen på grund utav en olycka längre fram. KUL, tänkte jag men behövde inte stå så länge, 10-15 minuter ungefär men lite bråttom hade ja.

Rolig träning idag, fast kort. Fortsättning nästa vecka :)

I veckan blir det nog åka till Edsbyn, om jag inte får jobb de vill säga. Hoppas och hoppas inte på det. Hoppas för att tjäna pengar och hoppas inte för att jag saknar Anders och Edsbyn. Okej ni kanske tycker jag är knäpp som längtar efter en liten by men det är så himla härligt och skönt att få komma till en liten by. Speciellt nu när jag har börjat umgåtts med Jessica. Då har man någon att umgås med i byn :D

Nä, ska väl sova antar ja, Godnatt Sverige!

Puss och kram, ses på stan!


Jag vill spendera mitt liv med dig <3

Kommentarer
Postat av: svärmor

Va gulligt,puss på er båda.Ä r allt bra?Det är länge sen vi träffades nu,det måste du göra något åt,för du saknas kramar Eila

2009-08-25 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0