Aloha! - 7 december

Gud vad har hänt på sistonde, inte ett jävla skiiit!

Just nu så sitter vi i soffan och glåmar på Runaway bride! Inte så glamoröst kanske!

I morgon ska jag lämna bilen hemma i Åbyggeby vid halv 6 för att Björn ska komma och kolla min bil, läcker vatten eller någonting. Det är något som läcker i alla fall som han ska titta på. Sen halv 7 ska jag vara nere på stan och vid resturangen Los Sombreros där det kommer bli avslutningsmiddag med Disco gruppen :D Lööövley!!!

Elin har försökt sig på att fixa mitt elendiiigaaa MSN som inte vill, kan eller funkar att installera, men hon gjorde ett försök stackarn xD

Nu blir det kolla klart slutet, sedan sängen i guess!
Godnatt <3



                            Saknar min älskling fruktansvärt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0