But if I let you go, I will never know! - 4 december

Gud vad jag är less på allt som heter lådor, tapeter och kläder!

Myser framför Idol nu och kikar på Westlife när dom uppträder på Idol. Jag tror känslorna för Westlife börjar komma fram igen ;) Har sett dom i Globen 2 gånger och det var en upplevelse, vill se dom igen :D
Trodde inte pojkband existera längre haha!

Jag hoppas på Tove och Erik i finalen, och hoppas på att Tove vinner skiten :D

Nu mera myyyyyys med Idol och ljus :)


Skandal!!!!!! Tove åkte ut! DEt skulle fan varit Calle som åkte, nu är jag suuur!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Visst är det sjukt ! Jag förstår inte hur fan folk tänker som röstar fram Calle!

2009-12-04 @ 23:51:32
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Uppdateraaaaa!!!

2009-12-07 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0