I said Burr, is cold outside! - 21 december

Jaha så har amn ett dött batteri i bilen och fått soppatorsk för första gången, men allt löste sig efter en massa om och men!

Har varit hos mamma hela dagen idag. Vi bakade knäck, eller mest mamma och syskon medans jag borsta av min bil, sen spelade vi kort och spelade wii :P Efter det lackade vi julklappar :D Men ingen julklapp till mig :/ Men jag har fått mitt redan. Massa grejer till bilen när motorn rasade ihop och nu vetrinskåpet till lägenheten. Så jag är inte bitter, har inte begärt några julklappar heller, önskar mig inge heller. Förutom min mobil som jag vill ha men den kan jag glömma haha!

Sen åkte jag hem och man fick soppatorsk på vägen och batteriet dog :/ Gah, de går inte att ladda upp det heller så det håller några gånger till men icke! Så det får bli ett nytt batteri då haha!

Nu ska jag nog ta mig en julskink macka :D Mamma har gjort en till oss :D Älskar min MAMMA <3

Så nu, upp med röva ur soffa och in i köket. Ba-baj :D

Ps. Så glad att du ringde idag Jenna Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenna

<3<3<3

2009-12-21 @ 21:12:15
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0