Du kan sms:a eller ringa! - 10 december

Självaste Nobelldagen idag och jag är lite dyster!

Saknar byn och alla de som jag älskar som bor där! Gaaaaah!!!!!

Men jag ska inte klaga, jag har det bra i alla fall jämfört med alla som kanske inte alls har det lika bra! Så jag tycker nästan alla vi som har det bra kan slänga iväg en lite tanke till dom som har det jobbigt och inte lika de lika bra!

Jag vet att jag är jättedålig på att uppdatra numera, men de händer ju inget, och itne har dom ringt från Vikariejouren på hela veckan heller :/

I morgon blir det Idol mys hemma hos mig och Elin :D Vi ska bjuda på Tacos för våra vänner och sen mysa till Idol :D

På lördag kommer Anna med, så underbart, saknar ju jäntan otroligt mycket :D Då blir det Lucia movienight ;) LÄÄÄÄNGTAAAA!!!!

Nä, poppa popcorn kanske! Blev sugen :D

Oh, det händer saker i grannskapet! En Bambulans kom till grann huset!

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

heja brynäs!!!ha det saknar dej vi här hemma.

2009-12-10 @ 22:02:45
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Passa på och njut utav de lugna stunder ni har utan mig ni ;)

2009-12-10 @ 23:54:44
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0